Fantastik Bir Dünyada RPG
Siteye hoşgeldiniz. Üye olmadığınız süre zarfında, forumumuzu gezebilir, bilgi edinebilirsiniz. Lakin, üye olmadan hiçbir şekilde konulara cevap yazamaz, konu açamazsınız. Bu fantastik dünyada yerinizi alamazsınız. Sadece bir dakikanızı ayırarak, siteye üye olabilirsiniz. Bu fantastik dünyada, fantastik bir maceraya, hep beraber, fantastik bir giriş yapabilirsiniz. Sizi aramızda görmekten onur duyarız. Sevgiler, admininiz...



 
AnasayfaSSSAramaKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Sınıflar

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Yamasuke Eiji
Ranger | Kaçak Elf
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 86
Kayıt tarihi : 10/08/10
Lakap : Toubousha

Karakter
Silah: Ok/Dagger
Rp Puan:
98/100  (98/100)

MesajKonu: Sınıflar   Cuma Ağus. 20, 2010 4:03 pm

Savaşçı: Savaşçı bir savunucu, kılıç ustası, asker ve kavgacıdır. Silah ve taktik bilgisine göre yaşar veya ölür. Yakın dövüş ve silahta iyidirler. Yaratıklar ve suçlularla göğüs göğse çarpışırken savaşların önünde bulunabilir. Eğer bir savaşçı yaşamayı ümit ediyorsa güçlü ve sağlıklı olmalıdır.

Şövalye: Silahları genel olarak kılıç-kalkandır. Ama uzun mızrak gürz gibi silahlarda kullandıkları görülür. Genelde ağır zırh giyerler. Bu çevikliklerini düşürse de kullandıkları at sayesinde bunu telafi ederler

Paladin: Cesur ve saf bir savaşçıdır, iyi ve doğru olan her şeye örnek olarak gösterilebilecek birisi. Bir dövüşçü gibi bir paladin de savaş adamıdır. Fakat bir paladin doğruluk idealleri, adalet, dürüstlük, dindarlık ve yüreklilik için yaşar. Bu değerlerin yaşayan bir örneği olmak için kendini paralar ki böylece başkaları ondan öğrenecekleri kadar davranışlarından da ders alabilsin. Hem savaşçı hem de kısmen de olsa buyucudur. Kesin ve kati kuralları vardır ve asla bu kurallara karsı gelmezler aksi takdirde cezalandırılırlar büyüleri sadece savunma amaçlı büyülerdir.

Okçu: Bir savaşçı ve orman adamıdır. Silahlarla ustadır ve iz sürme ve doğa konusunda bilgilidir. Okçu sıklıkla kaybolmuş yolculara ve köylü halkına rehberlik eder ve onları korur. Yaşamını sonuna kadar yaşayabilmek için bir okçunun doğanın yollarında güçlü ve bilge olması gerekmektedir.

Barbarlar: Normal diğer savaşçılara oranla daha vahşi ve yabani aynı zamanda da oldukça gurur sahibi geleneklerine de bağlı savaşçılardır. Onları normal bir savaşçıdan daha üstün kılan yanları dövüşlerine tüm benliklerini katmalarıdır, öfkelerini dövüşte itici bir güç olarak kullanırlar.

Sihirbaz: Sihirbaz şekillendirdiği ve büyü olarak kullandığı büyüsel enerjilerin efendisi olmak için elinden geleni yapar. Bunu yapmak için garip diller ve anlaşılması güç gerçekler üzerinde çalışır. Hayatının büyük bir kısmını büyüsel araştırmalara adar. Büyülerini yapmak için hafızalarına güvenmek zorundadırlar. Genellikle hatırlayamaz ve kitaplarına bağımlı kalırlar. Sihirbaz elementlere hâkimdir ve gelişmiş bir sihirbaz ateş elementali çağırabilirler.

Büyücüler: Büyücülerin büyü yapmak için hiçbir kitaba ya da benzeri bir şeye ihtiyaçları yoktur. Büyüyü bir kez ezberledikten sonra doğuştan gelen büyü yetenekleriyle istedikleri zaman yapabilirler. Bir büyücü hayatta kalmak için bilgisine ve aklına güvenmek zorundadır. Büyücüler nadiren bir savaşçı grubunun eşliği olmadan maceralara çıkmış olarak gözükürler. Tüm büyü türlerini çalışır ve geniş bir alanda değişik büyüler öğrenir. Geniş büyü repertuarı onu macera hayatının gereklerine daha iyi cevap verebilir hale getirir.

İllüzyonist: Yanılsamalar yapabilirler büyüyü bir nevi kanında taşır ve büyüleri yoğun çalışmalar sonucu olmaktan çok yetenekleri ile yapar

Keşiş: Silahsız vuruşları hızlı ve sert olan bir yakın dövüş ustasıdır, egzotik güçlerin bir efendisi. Bir keşişin büyük özelliği silahsız savaşmasıdır. Onun zırhı derisi, silahları ise yumruklarıdır. Keşişler büyü yapamasa da kendi içlerinde büyülü güçleri vardır. Bunlardan en çok bilineni ise “Ki” saldırılarıdır. Bu özellikleri ile düşmanlarını tek bir yumrukta felç edebilir ya da kendilerini medite ederek daha da güçlendirebilirler. Canlı kalabilmek için vücuduna iyi hükmedebildiğine ve kullandıkları özel “Ki” enerjisine güvenmesi gerekmektedir.

Rogue(düzenbaz): Her nerde insanlar para biriktirebiliyor ve para el değiştiriyorsa düzenbazlar orada bulunabilir. Düzenbazların pek çoğu en kolay yoldan büyük bir servet yapma peşinde koşuyor olsa da bazı düzenbazların soylu amaçları vardır; yeteneklerini adaletsizlikleri düzeltmek, iyiliği yaymak veya içinde bulundukları maceracı grubun başarısına katkıda bulunmak için kullanırlar.

Hırsız: İyi veya kötü amaçlarını gerçekleştirmek için hırsız yetenekli bir aşırıcıdır. Zekâ, çeviklik ve gizlilik onların ayırt edici özelliğidir. Yeteneklerini yoldan öylesine geçen yolculara veya zengin tüccarlara karşı ya da baskıcılara ve canavarlara karşı kullanmak hırsızın kendi yapacağı bir seçimdir.

Ozan: Ozanın gücü hoş ve büyüleyici kişiliğinde yatmaktadır. Bu gücüyle ve aklıyla bu dünyada yolunu bulmayı becerir. Bir ozan, uzun hikâyeler ve bilginin yürüyen deposu ve yetenekli bir müzisyendir. Yoluna çıkan her şeyden biraz öğrenir. Her şey hakkında bir şeyler bilir ama hiçbirinde usta değildir. Hikâyeleri ve şarkıları her yerde içtenlikle karşılanır.

Assassin: Assassinler aniden ciddi hasarlar vermeye yönelik saldırılar yaparlar. Vücudun zayıf noktalarını hedef alırlar ve küçük bıçaklar kullanırlar. Hızlıdırlar. Elfler haricinde birçok ırkın tercih ettiği bir sınıftır. Bunlar ustalaşmış katillerdir ve bu işi sırf para için yaparlar. Bir asasın eğer bir görev almışsa o görevi yerine getirmeden geri dönemez. Bir asesine verilen görevler genelde çok zordur. Bazı görevler o kadar zordur ki 1-2 ay sadece gözlemekle yetindikleri zamanlar bile olur. Asasinler gizlenmede son derece ustadırlar. Genelde suikastları geceleri yaparlar. Her asasının mutlaka bir işareti vardır. Suikastı düzenledikleri yerlere genelde kendi işaretlerini bırakırlar. Genelde silah olarak hançer ve el arbeleti kullanırlar. Bire bir savaşa asla girmezler.

_________________
"Hani yağmur biterdi de
Başlamayan aşklar gibi,
Hani akar giderdi ya sular
Hani biterdi ya aşklar
Bir yağmur damlası gibi."


Elaevyan Zidar

...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...

Güç: 20 / Beceriklilik: 20 / Bünye: 17 / Zeka: 15 / Bilgelik: 14 / Karizma: 12
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Sınıflar
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Sınıflar

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Fantastik Bir Dünyada RPG :: Genel :: Rehberler-
Buraya geçin: